Международный научный журнал «Аграрное образование и наука»

При содействии Университета науки и техники штата Айова

Материалы для бесплатной публикации отправлять сюда: a-nauka@mail.ru | Требования к оформлению

ISSN 2309-7671

Key title:
Agrarnoe obrazovanie i nauka

Abbreviated key title:
Agrar. obraz. nauka

Куликова Е. С., канд. экон. наук, доцент Уральского ГАУ (Екатеринбург, ул. К.Либкнехта, 42) Дурандина О. А., канд. эконом. наук, доцент ГАОУ ВО ЛО «Ленинградский государственный университет имени А.С. Пушкина» (Екатеринбургский филиал, г. Екатеринбург, ул

Kulikova E. S., kand. ekon. nauk, dotsent UrGAU (Ekaterinburg, ul. K.Libknehta, 42) Durandina O. A., kand. ekonom. nauk, dotsent GAOU VO LO «Leningradskiy gosudarstvennyy universitet imeni A.S. Pushkina»

In the context of the reform of the social sphere development and application of marketing aims to more fully and effectively meet the needs of citizens areas of education, social security and pension been ensured liver, employment, management of specific municipal, ensuring personal safety and protection of personal governmental and non-property rights.

References

1. Kulikova, E. S. Territorialnyy marketing kak element ravnovesiya ekonomicheskih in-teresov regiona [Tekst] / E.S. Kulikova // Agrarnyy vestnik Urala. 2015. # 2. S. 84–88.
2. Ruschitskaya O.A., Kulikova E.S. Marketingovaya kontseptsiya strategii razvitiya territoriy. // Agrarnyy vestnik Urala. 2015. # 10 (140). S. 90-92.
3. Ruschitskaya O.A. Stozhko K.P., Kruzhkova T.I. Evraziyskaya integratsiya: nastoyaschee i bu-duschee. // Agrarnyy vestnik Urala. 2016. # 03 (145). S. 102-108
Read PDF Back to contents
Background